.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری ۲۰ مدیر و کارمند به اتهام فساد مالی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از دستگیری حداقل ۲۰ مدیر و کارمند در ادارات رباط‌کریم و پرند به اتهام فساد مالی در سال جاری خبر داد.
دستگیری ۲۰ مدیر و کارمند به اتهام فساد مالی

به گزارش شمال نیوز، محمد یوسف‌وند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی در راستای سالم‌سازی ادارات و مبارزه با فساد، اظهار کرد: در سال جاری با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری دستگاه قضایی، ۲۰ نفر از مدیران، اعضای شوراها و کارمندان متخلف در ادارات مختلف رباط‌کریم و پرند دستگیر شدند.

 

وی با بیان اینکه این افراد در مظان اتهاماتی از جمله ارتشاء، اختلاس، رشاء، تبانی در معاملات دولتی و سوءاستفاده از موقعیت شغلی هستند، افزود: پرونده‌های این افراد در حال رسیدگی است و با متخلفان به جد برخورد خواهد شد.

 

دادستان شهرستان رباط‌کریم همچنین به پرونده فساد در شهرداری و شورای شهر رباط‌کریم اشاره کرد و گفت: این پرونده که تاکنون منجر به دستگیری تعدادی از اعضای شورا و شهردار سابق هم شده بود، در حال حاضر مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و پس از تکمیل تحقیقات و صدور حکم، جزئیات آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

 

دستگیری ۳ نفر به اتهام خرید و فروش رای

 

یوسف‌وند در ادامه از تشکیل سه پرونده برای تخلفات در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: در این راستا ۳ نفر به اتهام خرید و فروش آرا بازداشت شده‌اند و هم اکنون پرونده‌ها در حال بررسی است.

 

وی با بیان اینکه احتمال احضار برخی کاندیداها در این پرونده‌ها وجود دارد، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با هرگونه تخلف انتخاباتی به شدت برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد که عده‌ای با سوءاستفاده از قانون، حق مردم را ضایع کنند.

 

دادستان رباط کریم در پایان از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در ادارات و یا در جریان انتخابات، مراتب را به دستگاه قضایی اطلاع دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.